15:17 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سامانه سجام

سهام عدالت قابل انتقال نیست
حسنلو گفت: به لحاظ قانونی در بازار سرمایه موضوعی به عنوان انتقال سهام عدالت وجود ندارد، مگر آنکه سهامدار فوت کرده و سهام به وراث انتقال یافته باشد و یا اینکه خرید و فروشی انجام شود.
اصلاح قانون پرداخت سود سهام با قید فوریت انجام می گیرد
به گفته عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، اگر نیاز باشد تا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه، اصلاح قانون تجارت انجام شود به طور حتم با قید فوریت در دستور کار مجلس قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام خواهیم بود.
کام تلخ سهام داران از روش های دریافت سود
با آغاز فصل برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه شرکت های بورسی، دوباره پرونده پر حاشیه زمان و نحوه پرداخت سود شرکت ها به سهام داران باز شد، پرونده ای که سال هاست با وجود اعتراض و گلایه سهام داران، تقریبا شیوه سنتی خود را حفظ کرده و به نظر می رسد حتی در روزگاری که سایه کرونا بر سر مردم سنگینی می کند، قرار نیست تغییری در قانون پرداخت سود و مراجعه حضوری سهام داران به بانک ها، ایجاد شود.
شمارش معکوس برای گرفتن حق از سهام عدالت
نماد برتر - حدود دو هفته تا برگزاری نخستین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت باقی مانده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند در این مدت باید اقدامات لازم را برای حضور در این مجامع انجام دهند.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
برگزاری انتخابات برای سهام عدالت
نماد برتر - بر اساس اعلام مسوولان، تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.
رشد 17 درصدی سود در درگاه کارتخوان
نماد برتر - سودآوری «سپ» در سال مالی 1399 با رشد 17 درصدی همراه بود و سود نقدی مصوب نیز خیلی زود روانه جیب سهامداران خواهد شد.
برای دریافت کارت سهام عدالت چه کنیم؟
نماد برتر - مدیر پروژه کارتهای اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی شرایط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را تشریح کرد.
نیمی از سود پرداخت شد
نماد برتر - نیمی از سود متعلق به سهام عدالت، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.
دارندگان سهام عدالت بدون ضامن وام دریافت می‌کنند
نماد برتر- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خبر از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس داد.
مجهولی به نام «سهام عدالت»
نماد برتر - یکی از فعالان و کارشناسان مرتبط به سهام عدالت به تشریح مباحثی شفاف پیرامون این سهام پرداخت.
شرط واریز سود سهام عدالت ۹۸ تا پایان سال و توزیع متمرکز سود ۱۲۰ شرکت
نماد برتر- مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با اعلام شرط واریز سود سهام عدالت ۹۸ تا پایان اسفند،گفت: ۱۲۰ شرکت بورسی، سود را از طریق سپرده گذاری توزیع و ۲۷ میلیون نفر از طریق سامانه، سود گرفتند.
زمان انتخاب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری با آمار ضعیف ثبت نام سهامداران
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اعلام ثبت نام در سجام حدود ۵۰ درصد از ۳۰ میلیون سهامدار عدالت از برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سراسر ایران در ۲۰ اسفند خبر داد.
دارندگان سهام عدالت این هفته کارت اعتباری می گیرند / معادل ۶۰ درصد سهام
نماد برتر- مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی گفت: از این هفته به دارندگان سهام عدالت که روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند معادل ۶۰ درصد سهام با قیمت پایانی روز قبل، کارت اعتباری داده می‌شود.
اقدام شرکت بورسی "پرداخت" در سامانه حمایتی ثبت نام و احراز هویت سجام
نماد برتر- سامانه حمایتی مشمولین سهام عدالت ویژه سهامداران تحت پوشش کمیته امداد و دریافت‌کنندگان یارانه نقدی توسط به‌پرداخت ملت و اپراتور آی‌ تی‌ ساز و با همکاری سپرده گذاری مرکزی ایجاد شد.